close
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź na stronę startową Herb Powiatu Tomaszowskiego

SYSTEM UMAWIANIA WIZYT - WYDZIAŁ KOMUNIKACJI

W Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Maz. wprowadzono system zarządzania kolejką do załatwienia wszelkich spraw w Wydziale Komunikacji.

Pobieranie biletu z automatu biletowego jest warunkiem załatwienia sprawy w wydziale – bilet ten należy okazać pracownikowi przed obsługą. Interesanci bez biletów lub z nieaktualnymi biletami nie będą obsługiwani, a osoby, które przybyły zbyt późno tuż przed zakończeniem pracy wydziału mogą nie otrzymać biletu na dany dzień.

Instrukcja pobrania biletu w budynku Starostwa:

1) Po przybyciu do Starostwa należy pobrać bilet z automatu biletowego znajdującego się w korytarzu przy Wydziale Komunikacji. Na bilecie znajdują się informacje: symbol grupy do załatwienia – A, B, lub C, numer biletu, ilość oczekujących w kolejce oraz data i czas pobrania biletu.

2) Następnie należy oczekiwać na wezwanie przydzielonego numeru, który zostanie wyświetlony na wyświetlaczu nad okienkiem, do którego należy podejść (dodatkowo numer zostanie wywołany przez głośnik i wyświetlony na ekranie monitora znajdującego się nad drzwiami w korytarzu).

Uwagi:

Przed pobraniem biletu z automatu biletowego prosimy o uważne zapoznanie się z grupami możliwych do załatwienia spraw w systemie, tj.:

A -       * Rejestracja pojazdów
           * Wymiana dowodów rej.
           * Wnioski o wtórniki
           * Złomowanie, czasowe wycofanie
 
B -       * Odbiór stałych dowodów rej.
           *  Wpisy w dowodzie rej. (hak, gaz, VAT, współwłasność, itp.)
           * Odbiór wtórników
           * Zgłoszenie zbycia pojazdu

C -       * Prawa jazdy
          

 

- bez kompletu dokumentów złożenie wniosku będzie niemożliwe;

- szczegółowy opis możliwych do załatwienia spraw w wydziale, znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej;

- godziny w których automat biletowy wydaje bilety to:

                (dla grupy spraw A)       pn-pt: 7.15 – 14.00

                                                       wtorek:  7.15 – 15.30

                (dla grupy spraw B+C)   pn-pt: 7.15 – 14.15

                                                       wtorek:  7.15 – 15.45

- w przypadku nie stawienia się przy wybranym okienku po trzykrotnym wywołaniu przez System, odnotowuje on rezygnację z umówionej wizyty (interesant musi ponownie pobrać bilet);

 

 

Internetowy system umawiania wizyt w Wydziale Komunikacji

Celem skorzystania z internetowego systemu umawiania wizyt w Wydziale Komunikacji wymagana jest jednorazowa rejestracja na portalu: System Umawiania Wizyt w Wydziale Komunikacji, link alternatywny: System Umawiania Wizyt w Wydziale Komunikacji

Podczas rejestracji (zakładka: „Zarejestruj”) należy podać: imię, nazwisko, e-mail, hasło oraz zaakceptować regulamin.

Po rejestracji system wyśle na podany adres email link aktywacyjny. Po otrzymaniu wiadomości email należy aktywować konto w systemie umawiania wizyt.

Podczas każdorazowego logowania (zakładka „Zaloguj”) wpisujemy e-mail i hasło (podane podczas rejestracji do sytemu).

Aby zarezerwować wizytę (zakładka „Nowa rezerwacja”), należy wybrać odpowiednią grupę spraw, dzień oraz godzinę planowanej wizyty. Następnie potwierdzić rezerwację wybierając „ok”.

W przypadku poprawnej rezerwacji pojawi się komunikat: „Czas został zarezerwowany” z podaną grupą spraw, lokalizacją, godziną i numerem biletu. Dodatkowo zostanie wysłany mail na skrzynkę pocztową interesanta podaną podczas rezerwacji, potwierdzający rezerwację z datą oraz godziną wizyty w wydziale.

W wybranym dniu, ok. 5 minut przed umówioną wizytą należy stawić się w Wydziale Komunikacji i oczekiwać na wezwanie przydzielonego numeru biletu przez pierwsze wolne stanowisko.

Uwagi:

- interesanci umówieni przez Internet mają wyższy priorytet przed wszystkimi oczekującymi;

- w przypadku nie stawienia się na wywołanie przez system w określonej godzinie, System odnotowuję rezygnację z umówionej wizyty (interesant musi umówić następną wizytę w innym terminie lub pobrać normalny bilet);

- godziny na które przyjmowane są rezerwacje to:

                pn-pt: 8.00 – 14.00

                wtorek:  8.30 – 15.00

- interesant może zarezerwować przez Internet tylko po jednej wizycie z danej grupy spraw (A,B,C) na dany dzień;

- rezerwacji dokonuje się z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, maksymalnie na 21 dni do przodu.

TELEFONY: CENTRALA (+48) [44] 724 21 27         SEKRETARIAT STAROSTY (+48) [44] 724 59 10          FAX (+48) [44] 724 29 15   lub   [44] 724 65 95

licznik odwiedzin: 1720862
Gości online: 23